پیشیانه

تو چه می دانی پیشی کیست...!

پیشیانه

تو چه می دانی پیشی کیست...!

پیشی- ژاپنی

   نه پیشی شانس نداره ... اگه شانس و اقبال داشت که پیشی نمی شد، می شد شیری، ببری، یوزپلنگی چیزی- دست کم می شد گربه ی وحشی! ظهر جمعه ظل آفتاب پیشی-خمارکن تو یه برهوتی نزدیک برج های هرمزان که از لحاظ میزانسن به جاده های صاف و بی انتهای تگزاس شباهت داشت - با این تفاوت که من  Harley Davidson نداشتم- پیشی رو کشوندم که چی بیا امتحان زبان بده واسه بورسیه ی دولتی مانگا چی چی ژاپن!
   می بینی 120 نفرد دختر و پسر بیچاره رو که در حالت عادی در این ساعت و روز یحتمل می باید زیر باد کولر در حالت نیمه- هشیاری واسه آینده ی خیالیشون رویاپردازی می کردن رو کشوندم تو یه سالن با چهار پنج تا مراقب که یکی شون هم دختر چشم بادومیه واسه یه ساعت امتحان زبان انگلیسی. البته امتحان زبان ژاپنی که بعد از انگلیسی بود و زمانش هم دو ساعت، سر جای خودش، غیر از پنج شش نفر باقی اسمشونم بلد نبودن به ژاپنی بنویسن. پیشی هم که حتما می دونین هیچ وقت نقاشیش خوب نبوده، حافظه ی تصویری درست درمونی هم نداره! خلاصه یه ساعتی نشستیم 50 تا تست آبکی غیر-استاندارد رو سرهم بندی کردیم و یع ربع بعد دوباره برگشتیم سر جلسه که فقط اسم خودمونو به انگلیسی بالای برگه ی آزمون زبان ژاپنی بنویسیم و بریم.
   این وسط سر-مراقبه  - من همون جا به علت شدت هیستیری موجود در این بانو لقب "خانوم سگی" رو به ایشون اهداء کردم! - 200 بار گفت آزمون زبان ژاپنی نمره منفی نداره ولی اگه بر حسب اتفاق نمره شما خوب بشه در همون حد ازتون توی مصاحبه می پرسند، بنابراین برای این که اونجا جلو یه مشت اجنبی زرد و ضایع نشین همون بهتر که سفید بدید؛ اما باز این پسره بقل دستی من می گه خب نه شانسی بزنیم! می گم آخه مگه ژاپنی بلدی یک کلمه خب اول آخرش که می فهمن- ژاپنی نژادن دور از جون خرنژاد که نیستن! برمی گرده به من می گه خب اون جا نمی گن شما که می تونستین چرا همون 25% رو شانسی نزدین؟ نمی گن خنگین؟! پیشی خیره خیره نگاش می کنه می گه آخه ایرانی که نیستن ژاپنی اند! این هوش و ذکاوت مختص ایرانیاس! حالا نمی دونم آخرش بی خیال برگه شد و اومد بیرون یا نه ...
   مخلص کلام این که پیشی وقتی گرمازده و عصبی برگشت خونه با خودش گفت اصلا این آب و هوا و اتمسفر این کشور دوست و همسایه ژاپن به روحیات پیشیانه می خوره؟ پیشی که شانس نداره این همه می زنه می ره ژاپن استاد راهنماش وطنی از آب در میاد!
 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی پژوم چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://mahdipejom.blogsky.com

پیشی خان سلام...
این نظرهای مبارک ما را تایید نمی کنی؟

پیشی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

کدوم نطر چرا آخه آجیتاسیون می کنیم؟! نه تنها در تاریخ بلاگ اسکای بلکه در کل تاریخ وبلاگ نویسی پیشی انتقادپذیرترین وبلاگ نویس بوده و هست و خواهد بود و نظرات همه رو هم تایید می کنه! الته پیشی این حق رو برای خودش قایل هست که به همه ی سیاه نمایی های مافیای بلاگ اسکای پاسخ درخور و دهن سرویس کن بده!

نگار جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ http://ne2012.blogfa.com

من یه وبلاگ دارم خیلی با نمکه اگه خواستی بیا و نظرتو بگو
و اگه با تبادل لینک موافقی منو با عوانم بلینک و خبرم کن با چی بلینکمت

دروغگوی صادثق شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://dorough.blogfa.com

حالا میشه برای سال بعدش به ما بگی این بورس چیه؟ بورس کجاست و چه لینکی و چه پیشیی؟

مجرم یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://morde.blogsky.com/

چه جالب یعنی شما ژاپنی بلدین؟

نه هنوز در این امر توفیقی نداشتم ولی قراره همون جا که رفتیم - اگه رفتیم- واسمون کلاس بذارن که تو شهر گم نشیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد