پیشیانه

تو چه می دانی پیشی کیست...!

پیشیانه

تو چه می دانی پیشی کیست...!

پیشی غرغرو

   نه آخه مگه مجبوری عزیز من؟! یه کلام بنویسید تو سایت که «کارنامه ی تفصیلی متعاقبا اعلام خواهد شد» یا مثلا «انتشار نتایج نهایی آزمون و اعلام اسامی پذیرفته شدگان منوط به زمان اعلام آن از سوی تمامی دانشگاه ها می باشد» یا هر چی دیگه ... نه این که «کارنامه ی تفصیلی همراه با رتبه ی داوطبان تا پایان ماه(خرداد) بر روی سایت سنجش قرار می گیرد» یا یه خزعبلاتی از این دست! آخه پیشی فدای اون ذهن خلاقت بشه چرا وعده سرخرمن می دی؟ نمی گی پیشی یه حاج آقا داره تو خونه صبح به صبح، شب به شب کارش میشه گیر دادن و پیچیدن به پر و پای پیشی که پس چی شد گفتی «نتیجه کارت» آخر ماه میاد؟!

   حالا فکر نکنین من درک نمی کنم ... ای بابا هزار و یک مشکل ممکنه پیش بیاد ... من درک می کنم جان پیشی ولی آخه زشته واقعا به روی مبارک هم نمیارن که همچین قول و قراری با ملت شهید پرور دانش محور گذاشتن! نکردن یه اطلاعیه ای، عذرنوشتی ،تاسف نامه ای، چیزی بذارن رو سایت که داوطلب محترم که رفتی کنکور دادی مصاحبه دادی و هزار تا بدبختی دیگه «آقا جدا شرمنده ... نشد که بشه»! اصلا در همین حد نگفتم که حالا رئیس سازمان سنجش باید استعفا بده! اصلا آدم باید منطقی باشه. من توقع بیجا ندارم از این عزیزان... به هر حال من که دیگه بهم تجاوز گروهی نشده که بگم چرا فلان سردار اومد، بعدش با لبخند ملیح نقل به مضمون کرد که ایران «ساحل امنه» یا اون یکی حاج آقای والا مقام و ائمه ی جمعه رفت بالای منبر نه گذاشت و نه برداشت، که روحانیت حافظ مال و ناموس ملت ایران بوده و هست و - به حول و قوه ی الهی و عنایات خاصه ی ولی عصر و از همه مهمتر با تدابیر ولایی و دشمن شکن ولی امر- خواهد بود!

   من فقط یه چیز می گم. آقا اصلا سایت سنجش بیاد بگه آره ما این اطلاعیه رو زدیم ولی حال نکردیم آلان بگیم. حرفیه؟!‌ والا! مگه کم از این کارا کردن ؟ما که خدا بخواد دستمون به هیچ جا بند نیست! نه مثل این «نمایندگان» محترم ملت که برمی گردن می گن اصلا کل این قضیه ی تجاوز گروهی حاصل قوه ی مخیله ی خبرنگارای داخلی و توطئه ی محتمل استکبار جهانی و رسانه های خارجی برای سیاه نمایی و ناامن نشون دادن ایران در رسانه های بیگانه ست و این خانومی هم که ادعا می شه بهش یه جسارت مختصری شده الآن در کمال صحت و سلامت داره سر زمین، بچه به بغل ، بچه تو شکم بیل میزنه واسه یه لقمه روزی حلال...

   ای بابا !با این وضعیت من .فقط باید خدا رو شکر کنم روستایی زحمت کش نشدم .و گرنه به جای جواب کنکور باید می رفتم پی جواب دی .ان .ای که بگیرم پدر پدرسوخته شو پیدا کنم بگم بگیر خاک برسرت کنم! این توله ماله توئه!

نظرات 7 + ارسال نظر
کرگدن پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

آقا سلام و عرض ادب و ارادت
خوبید قربانتان گردیم الهی ؟!
انصافن و بی تعارف قلم فوق العاده ای دارید عزیزجان
راستش وختی حاج آقا پژوم خبر تولد این نورسیده را دادند
گمان نمی کردیم انقدر قلمتان عالی باشد !
خدا ما را مرگ بدهد که در بخش گمانه زنی انقدر فلج اطفال داریم !!

دکولته بانو پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://tag.blogsky.com

منم خوشحالم روستائی نیستی ... خدا بهت صبر بده ... فقط با صبره که به این نتیجه دست پیدا می کنی عزیزم ... و اینکه سر تعظیم فرود میارم جلوی قلمت ... این روزها چقدر سر ما به تعظیم فرود میاد ... بس که دوستان خوش قلم داریم ... خوش به حال ما ... در هر حال خوش اومدی ... برو که هواتو داریم ...

پیشی جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

ای بابا چقدر شرمنده می کنید ... پیشی خیلی وقت بود واسه نوشتن دلش تنگ شده بود اما دستش به کیبورد نمی رفت ... اما آشنایی با دوستای خوب وبلاگ نویس مثل شما و حاج آقا مهدی منو هم غلغلک داد که دوباره شروع کنم به "نبشتن" ... هر چند اینترنت خوب هم مثل زغال خوب بی تاثیر نبوده و نیست

دکولته بانو شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

عززززززززیزم ... اینا واقعیته ... تعریف که نیست ... منتظر پست های جدیدت در مورد همه چی هستم ... و امیدارم کم کم به بچه ها سربزنی و بخونیشونو بخوننت و دوستای خوبی بشین برای هم ... پیشی هیچ هم از کرگدن کم نداره ... به آینده امیدوار باش ...

سیندرلا شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://zozooooo.blogfa.com/

تا بوده همین بوده برادره من.واقعیتی غیر قابل انکار.

سیندرلا شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ http://zozooooo.blogfa.com/

راستی از آشنایی باهاتون خوشحالم.قشنگ مینویسی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام اقای پیشی
ببخشید شما چرا انقدر خشن جواب میدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد