پیشیانه

تو چه می دانی پیشی کیست...!

پیشیانه

تو چه می دانی پیشی کیست...!

وبلاگ یا غر دونی!

   اول از همه خبر خوش هس-ته ای اینه که بالاخره بعد از یکی دو هفته تاخیر کار نوشتن پایان نامه این جانب پیشی به پایان رسید - البته اگه جمع بندی و پیشگفتار و این مخلفات رو در نظر نگیریم! به هر حال دیگه از خبر خوش هس-ته ای دیروز - پریروز- که ضایع تر نیست که بعد از این همه بالا و پایین کردن ملت در اومدن می گن "ملت چه نشستین" که بالاخره برق نیرو-گاه بو-شهر به شکبه ی سراسری وصل شد و هورا و از این حرفا. بعد می پرسی حالا چه قدری هست می گن 60 مگاوات - اگه بدونی چه قدر زیاده!
تو هم که مثل من نمی دونی می ری سرچ می کنی یا به "رادیوهای بیگانه" گوش می دی می بینی ظرفیت اولیه ی این نیروگاه قرار بوده 1000 مگاوات باشه و تازه تو برنامه ی پنج ساله ی توسعه باید 4 تا 6 برابر این اندازه برق هس-ته تولید می شده! تصور کنین یکی بگه می خوام یک شب دعوت تون کنم، شام درست کنم و کلی چاخان کنه واسه تون ولی بعد از یکی دو هفته ببینین نه خیر از شام خبری نیست اصلا یک زنگ هم نمی زنه حال و احوال کنه. بعد یه شب سرزده با دوستان سرش خراب می شین اونم دو تا تخم مرغ نیم رو می کنه با هزار منت میزاره جلوتون که "بفرمایید شام"! حالا اینم شده حکایت ما!
   بگذریم من فردا صبح باید برم سازمان سن-جش مصاحبه ی عقی -دتی دارم خدا به خیر کنه! همچین یه تایم خاص هم به من دادن که انگار باز -جویی حسابی در کاره! از سوابق کار پیشی نپرسین که همه ی اسنادش موجوده یه لکه ی سیاه هم نداره توش ولی مسئله این جاست که کی دنبال لکه ی سیاه می گرده، کی کلا چشماش لکه! خلاصه اگه دعا بلدین دعا کنین اگرم مثل من از ... بی خبرین که عیبی نداره می تونین به فحش و فضیحت اکتفا کنین!
   راستی امروز - یعنی همون دیروز - گویا روز تولد فردی مرکوری بوده ... آخی دوسش دارم با این که چند تا کلیپ و آلبوم بیشتر ازش ندیدم ولی کلا هم با لیریک هاش هم با خوندنش هم با تیپش و ... اصلا عشقه هیچ چی نگم بهتره!!!
   حالا ممکنه بپرسین این همه که نوشتی چه ربطی داشت به "غر دونی"؟ خوب شد پرسیدی داشت یادم می رفت! اکثر دوستان در جریان هستند که اخیرا اتهام های ناجوان مردانه ای به پیشی در رابطه با مسئله ی "غر زدن" نسبت داده شده که اونهایی که شناخت "درستی" از من دارن می دونن که این اتهامات اساسا بی اساسه! برای همین من در نظر دارم به زودی مانیفستی در این رابطه انتشار بدم که پاسخ درخوری باشه به همه ی اونایی که از غیبت پیشی سوء استفاده کردن و برچسب های ناروا بهش چسبودن!
   حالا اونایی که "با دست اشاره نمی کنم آبروشون بره" گفتن ما تو وبلاگمون غر می زنیم تخلیه روانی می شیم ... خب این یعنی چی؟! مگه عرصه ی ادب و فرهنگ جای این کاراست؟ پس "آرمان"های ما چی میشه؟! وبلاگ حرمت داره آغا! یه خورده به سلیقه ی مخاطبین هم توجه کنین به هر حال ملت چش و چارشون رو از سر راه که نیاوردن بریزن پای غرغر های شما! والا یه کم از من یاد بگیرین ببینین چه قدر کلا انرژی مثبتم همین جوری واسه خودم! پس خواهش می کنم "برگردین"! حالا "به آغوش اسلام" یا "شهریار بلاگستان" دوستان خودشون به تناسب موضوعی عمل کنن! خلاصه من آن که شرط بلاغ است با تو گفتم ... "می خوای بیا ببخشا ... می خوای برو جفا کن"(با صدای نامجو)!
 

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://parisaeftekhar.blogfa.com

کاش می شد فیلم بگیری از این جلسه بازپرسی !!!

پیشی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://pishinebesht.blogsky.com

فیلم بگیرم؟! mp3 player هم نمیذارن با خودت ببری اون تو! سازمان سنجش آموزش نیست، سازمان سنجش اطلاعاته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد