پیشیانه

تو چه می دانی پیشی کیست...!

پیشیانه

تو چه می دانی پیشی کیست...!

الخلاص!

   پاسخ خیلی واضح، قاطع و مختصر بود:

عنوان رشته و دانشگاه قبولی رشته کد قبولی
سال تولد

شماره شناسنامه

جنس
نام خانوادگی و نام
شماره پرونده
مردود 0
67
56493
مرد
مقدم شاد محمودرضا





    خوشحال یا غمگین؟ شاید هیچ کدام ... شاید هر دو؛ اما در این مواقع خوره ای به جان می افتد که "این حق من بود"! مسئله این ست: دنبال اش برم یا رهایش کنم؟

نظرات 7 + ارسال نظر
دکولته بانو پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

با توضیحاتی که حاج آقا مهدی دادن، پرواضحه که خودتم مقصر بودی ... خیلی ناراحت شدم ... حیف این همه استعدادت نیست ... ببینمت کشتمت ... من که غمگین شدم برات ... خودتو نمی دونم !

من نمی دونم حاج آقا مهدی چه "توضیحاتی" دادن ولی تنها تقصیر من اینه که می خوام خودم باشم - با همه ی استعدادهایی که ممکنه حیف شه! در هر صورت ممنون از این که هم دردی کردی

پریسا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://parisaeftekhar.blogfa.com

خوشحال که خودت بودی ، شاید یه روز پشیمون بشی که خودت بودی ولی مطمئنم که رضایت درونی رو که این خود بودن الان بهتداده خیلی بالا هست ، اگه همین خودمی خواد پیگیری که و حس خوبی بهش می ده که نمی واد به راحتی از حقش بگذره پس پیگیری کنه .

خرده خرده یه کارهایی می کنیم تا ببینیم سرانجامش چه می شود!

پریسا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://parisaeftekhar.blogfa.com

ویرایش نوشته قبلی
خوشحالم ،بهت داده ، پیگیری بکنه ، نمی خواد

مهربان سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://mehrabanam.blosky.com

اگر با دنبالش رفتن امکان تغییر چیزی هست حتما برو
که بعد ها فسوس نخوری که کاش پیگیر می شدی...

من کلا شخصیت گیری دارم در این موارد نگران نباش به سادگی از خیر هیچ چیز نمی گذرم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام
محمودرضا از این زاویه هم نگاه کن که این می تونه یه فرصتی باشه که بتونی خیلی چیزهای بهتر رو ساده تر به دست بیاری...

رضا فتوحی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ق.ظ

کامنت قبلی از من بود

ناتمام چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.hanooznatamam.persianblog.ir


خب این را فقط من و امثال شما می فهمیم که بر

سرمان آمده!!

لامصصب حتی اگر انتظارش را هم داشته باشی این

کلمه ی مردود بد جوری می زند توی ذوق و شوق ن

داشته ی آدم!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد